Welkom op mijn blog !

Ik schrijf graag over dagelijkse dingen, maar ook over bloemen, servies, inrichting van mijn huis en tuin.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat als je mijn blog bezocht hebt.

-----------

Welcome to my blog !

I write about daily things, but also about flowers, cats, my home and my garden.

I would love if you would leave a comment when you have visited my blog.

-----------

woensdag 10 februari 2010

Food in jars

Ik heb via een australisch blog met allerlei nuttige tips over consuminderen en beter leven een interessante link gevonden naar een Amerikaanse pagina Food in Jars.
Die pagina is HELEMAAL GEWELDIG !
Er staan allemaal tips en recepten op over het inmaken van etenswaren en het maken van jam en chutney's. Dat doet me met weemoed terugdenken aan vroeger, toen ik toekeek hoe mijn moeder jam maakte en peren inweckte... ik heb ook een weckketel, maar die staat in de tuin, met een vijgenboompje erin. Ik heb op de amerikaanse pagina een lekker recept gevonden voor bramenjam. Eens kijken of ik dat een keertje kan maken. Ik vind jam heerlijk namelijk !

Neem ook eens een kijkje bij het australische blog namens "Down to earth" voor nuttige tips !
Beide pagina's zijn weliswaar in het engels, maar het is prettig leesbaar en er zijn duidelijke foto's en recepten te vinden.
Veel leesplezier !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails