Welkom op mijn blog !

Ik schrijf graag over dagelijkse dingen, maar ook over bloemen, servies, inrichting van mijn huis en tuin.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat als je mijn blog bezocht hebt.

-----------

Welcome to my blog !

I write about daily things, but also about flowers, cats, my home and my garden.

I would love if you would leave a comment when you have visited my blog.

-----------

zondag 9 januari 2011

Ukkies

Even een paar kiekjes laten zien van onze jongste ukkies.
Nu net 2 weken oud, op 24 december geboren.....
Het zijn broer en zus, ze heten YoYo (katertje) en Yum Yum (poesje).
Zijn ze niet snoezig ? Ze hebben net hun oogjes open en ook kunnen ze net een beetje horen.
Lopen kunnen ze nog niet, maar dat gaat nu ook snel gebeuren.

Dit is Yum Yum.

En dit is haar broertje YoYo.

2 opmerkingen:

  1. achhhhhh wat lieffff, die snoetjes !!
    wat zal je daar van genieten
    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een snoepjes!!! echt daar wordt je meteen verliefd op (daarom heb ik er ook 4 in huis haha)
    Zijn het raskatjes? ze zijn zo mooi getekend.
    Geniet ervan,
    groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails