Welkom op mijn blog !

Ik schrijf graag over dagelijkse dingen, maar ook over bloemen, servies, inrichting van mijn huis en tuin.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat als je mijn blog bezocht hebt.

-----------

Welcome to my blog !

I write about daily things, but also about flowers, cats, my home and my garden.

I would love if you would leave a comment when you have visited my blog.

-----------

maandag 24 september 2012

Herfst

 
Ik heb al een klein beetje herfst in huis gehaald.
Onze hortensia's hebben dit jaar uitbundig en mooi gebloeit, dus vele bloemen om uit te kiezen....
van mooi rood tot licht oudroze, de kleuren zijn echt de tinten van de herfst.
Gecombineerd met een paar dode takken van een oude rozenstruik... het is een echt herfstplaatje geworden en ik kan nog lekker een tijdje genieten van mijn tuin, maar dan binnen !
 
  
 


1 opmerking:

  1. Een mooi herfst plaatje zo bij elkaar. Ik vind het schitterend. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails