Welkom op mijn blog !

Ik schrijf graag over dagelijkse dingen, maar ook over bloemen, servies, inrichting van mijn huis en tuin.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat als je mijn blog bezocht hebt.

-----------

Welcome to my blog !

I write about daily things, but also about flowers, cats, my home and my garden.

I would love if you would leave a comment when you have visited my blog.

-----------

vrijdag 11 december 2009

Finally finished !!


Oh, het zit erop, EINDELIJK !!!!

5 weken na het starten van het slopen van onze badkamer is alles nu klaar.
En wat zijn we er blij mee !!!!

Het eindresultaat is wat we er van verwacht hadden (en nog beter...) en ik ben ook al met de aankleding begonnen. Het is weliswaar een best wel moderne badkamer geworden, maar ik probeer met diverse leuke spulletjes toch een beetje een landelijke sfeer te krijgen.


De overloop heeft ook een nieuwe look gekregen. De bruine muren zijn allemaal gewit en de nieuwe muur heeft een mooie zandkleur gekregen. De spiegel (64 x 74 cm) heb ik gevonden bij een tuincentrum en samen met de krans en het tinnen hart is het een mooi geheel geworden vind ik.
De lamp is ook nieuw... gevonden bij IKEA en zelf opgehangen.

Nu moeten we alleen nog nieuwe deuren kopen (de deurklinken hebben we immers al 2 jaar klaarliggen) en de deurkozijnen moeten nog geverfd worden. Maar dat klusje laat ik nog even liggen totdat er een nieuwe vloer beneden en op de overloop komt (in het voorjaar).

1 opmerking:

  1. Nee, je badkamer had ik idd nog niet gezien. Hij is erg mooi geworden, meid!!Wat zul je daar blij mee zijn. Geniet er maar van. Ben je al klaar met de deco?

    Ik zag de orchidee staan, en dacht kunnen die zonder licht? Maar je hebt een raam in je badkamer, das handig!! Want ik vind het altijd zulke donkere ruimte's!

    Heb je met dat spotje boven de spiegel wel genoeg licht?
    Of maak jij je voor een andere spiegel op?

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails