Welkom op mijn blog !

Ik schrijf graag over dagelijkse dingen, maar ook over bloemen, servies, inrichting van mijn huis en tuin.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat als je mijn blog bezocht hebt.

-----------

Welcome to my blog !

I write about daily things, but also about flowers, cats, my home and my garden.

I would love if you would leave a comment when you have visited my blog.

-----------

woensdag 6 januari 2010

Terugblik op kerst 2009

Happy newyear !
Het mag nog net ;-)

Ik realiseerde me dat ik al meer dan een maand niet geblogd heb, en ik zag dat ik heel wat in te halen heb !!

Dit jaar heb ik voor het eerst een echte kerstboom in huis gehaald. Nou ja, boom is een groot woord. Het is maar een kleintje, want die pastte tenminste op mijn witte hoge kast zodat de katten er niet met de kerstballen vandoor gingen... Ik heb vanavond nog even snel een paar foto's gemaakt, voordat ik de boom ga "afbreken" en de decoraties ga opruimen.



De decoratie met de vogeltjes heb ik kerstavond even "snel" gemaakt als tafeldecoratie voor het diner met de familie. Alles was in goud/wit gedecoreerd. Jammer dat ik geen foto heb van de gedekte tafel !

2 opmerkingen:

  1. Had je de hortensiakrans met witte verf bespoten, of is het zilver?

    Ziet leuk uit!
    Zoiets lag bij mij ook in de planning, maar dit jaar had ik geen zin in Kerstmis, we hebben ook geen boom gezet! En heel weing kerstdeco,dus ook geen krans gespoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie nu(ik er op klik) dat het geen gewone verf is!

    En de vaas komt me bekend voor hihihi.......

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails