Welkom op mijn blog !

Ik schrijf graag over dagelijkse dingen, maar ook over bloemen, servies, inrichting van mijn huis en tuin.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat als je mijn blog bezocht hebt.

-----------

Welcome to my blog !

I write about daily things, but also about flowers, cats, my home and my garden.

I would love if you would leave a comment when you have visited my blog.

-----------

donderdag 8 april 2010

Wielerseizoen 2010

***UPDATE***
Omdat ik niet iedere keer als er een uitslag bekend is deze post naar boven wil halen, heb ik besloten om de uitslagen van J. in een apart stukje (onderaan) op het blog te vermelden. Is veel handiger !

Het wielerseizoen van J. (bij de veteranen, 40+) is weer van start gegaan.
Eerst een aantal trainingswedstrijdjes en dan vanaf april de echte wedstrijden...
Ik zal proberen de uitslagen zo goed mogelijk bij te houden ;-)

07-04-2010 Wedstrijd Deurne: 5de plaats
27-03-2010 Trainingswedstrijd Deventer: 4de plaats
13-03-2010 Trainingswedstrijd Deventer: 4de plaats

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails