Welkom op mijn blog !

Ik schrijf graag over dagelijkse dingen, maar ook over bloemen, servies, inrichting van mijn huis en tuin.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat als je mijn blog bezocht hebt.

-----------

Welcome to my blog !

I write about daily things, but also about flowers, cats, my home and my garden.

I would love if you would leave a comment when you have visited my blog.

-----------

woensdag 31 maart 2010

Leuke tuintip...


Nog even een leuke tuintip:


Als je op zoek bent naar een paar mooie tuinstekers (ik noem het gewoon naambordjes) voor in de tuin of moestuin kijk dan eens snel bij Blokker.
Voor Euro 1,99 vond ik deze (ze zijn per 3 stuks verpakt) en ik heb er met een labelprinter namen van planten op gemaakt. Je kunt er ook met krijt of een speciale witte pen op schrijven, maar ik vond dit mooier staan (en ik heb niet zo'n mooi handschrift als ik met krijt moet schrijven). Het bordje is gemaakt van een stuk leisteen wat is bevestigd op een stuk hout. Erg mooi !

Vooral Hosta is slecht te herkennen in de tuin als het blad is afgestorven. En voordat je het weet ben je aan het spitten en zit je midden in een hostaplant... Daarom heb ik voor mezelf deze stekers her en der in de tuin gezet bij een hostaplant. In de zomer als de plant bladeren heeft haal ik ze eruit en als het blad af gaat sterven zet ik ze erin. Mooie sfeervolle oplossing.
Doet me heel erg denken aan de bordjes in een botanische tuin of in een kruidentuin ;-)

3 opmerkingen:

  1. Ja ze zijn zeker erg leuk!!
    ga ik ook even naar kijken hoor.
    wat heb je toch een leuke dingen hé voor weinig geld.
    leuk gemaakt ook en wel slim hoor om het uit te printen.
    Ik wens je een hele fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Angelique,
    Wat een leuk blog heb je, via via kom ik hier terecht en heb me aangemeld als volger.
    Bedankt voor de tip, vind ze erg leuk en dat voor zo'n mooie prijs!
    Wens je alvast hele fijne paasdagen,
    groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goeie tip Angelique!!!
    Ook leuk om gewoon als deco te gebruiken, toch??

    Ik heb alle oude eieren gebruikt die nog in een doos zaten. Vroeger had je toch die felle kleuren? Tampax met een viltachtig laagje eromheen gespoten. Ze zijn denk ik wel 40 jaar oud!En ik had nog wat eieren op een stokje(steenachtig) sommige heb ik geverfd en andere beplakt! Dat is zoooo leuk om te doen!!

    Bedankt voor het compliment!!

    Ik wens je heel erg fijne Paasdagen toe.

    Vandaag is onze kleindochter jarig. Ik heb rokjes voor haar gemaakt. Waaronder een Tildarokje!!! Hihihi.......ik vind ze zelf heel mooi geworden.Ik zal ze nog wel laten zien.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails