Welkom op mijn blog !

Ik schrijf graag over dagelijkse dingen, maar ook over bloemen, servies, inrichting van mijn huis en tuin.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat als je mijn blog bezocht hebt.

-----------

Welcome to my blog !

I write about daily things, but also about flowers, cats, my home and my garden.

I would love if you would leave a comment when you have visited my blog.

-----------

dinsdag 8 juni 2010

Where bloggers create II

Op de blog van Karen vond ik een leuke blogentry. Ze organiseerd een soort "kijkje bij jou binnen" voor mensen over de hele wereld. Het gaat dan om je hobbyruimte of plekje aan de keukentafel waar je kaarten, quilts, beren of andere creatieve dingen doet.
Ik heb besloten om me op te geven. Lijkt me geweldig om bij anderen inspiratie op te doen !
Heb je ook zin om mee te doen ?
Aanmelden kan tot 19 juni !
Klik even op de button hieronder...


2 opmerkingen:

  1. Wat een apart idee!!!! Ben benieuwd welke ruimte je op gaat geven, maar je houdt ons toch wel op de hoogte he!
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi,

    Mijn dochters zijn van 73 en 75 dus net ietsje ouder als jij bent.

    De oudste borduurt erg veel en heeft een baan en een zoontje van 7 jaar.
    De jongste werkt iets minder maar heeft 3 kiddies, dus de handen vol Ze heeft toendertijd het stokje van me overgenomen, om op vakantiemarkten en braderieën te staan.Ze heeft al van alles gedaan van gips t/m sieraden maken!! En ze was er heel goed en origineel in!!Nu werkt ze in een tuincenter,en met die 3 heeft ze haar handen meer dan vol.Ze verkopen allebei losse lego onderdelen via MP.
    Ze hebben allebei een blog, via mijn blog kun je er naar toe!!
    Fijne dag verder, ik ga eerst naar Therapie!En hoop dan nog even van het zonnetje te genieten.

    Groetjes van Thea

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails