Welkom op mijn blog !

Ik schrijf graag over dagelijkse dingen, maar ook over bloemen, servies, inrichting van mijn huis en tuin.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat als je mijn blog bezocht hebt.

-----------

Welcome to my blog !

I write about daily things, but also about flowers, cats, my home and my garden.

I would love if you would leave a comment when you have visited my blog.

-----------

woensdag 21 december 2011

Give-away blog Bearbits



De blog Bearbits is een berenblog die ik al een aantal jaren volg. Geweldige verhalen, schitterende beren... echt de moeite waard om eens te bezoeken ! Vooral de verhalen van en rond Sebastian zijn ontzettend leuk om te lezen.
En nu helemaal, want er is een give-away georganiseerd: http://bearbits.blogspot.com/2011/12/its-here-as-promised.html


Maak kennis met Bouton, een heel lief beertje. Hij wordt voorgesteld en je kunt lezen hoe je mee kunt doen om een kans te maken om hem te winnen.

Ik zou hem zeker een ereplaatsje in ons huis geven !

Misschien kan hij wel mee als ik op stap ga in Nederland en andere europese landen ?


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


The blog Bearbits is a blog about teddybears (among other things) and I follow it for a few years now. Great stories, magnificent bears (please read the stories from Sebastian, he is very special !)... it is really worth while to visit ! And especially now, because there is a give-away: http://bearbits.blogspot.com/2011/12/its-here-as-promised.html


Meet Bouton, a real sweetheart. He is being introduced and you can read how to enter, so you can have a chance in winning him.
I definately would give him a place of honor in our home and treasure him !

Maybe he can come along when I visit places in Holland and Europe ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails