Welkom op mijn blog !

Ik schrijf graag over dagelijkse dingen, maar ook over bloemen, servies, inrichting van mijn huis en tuin.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat als je mijn blog bezocht hebt.

-----------

Welcome to my blog !

I write about daily things, but also about flowers, cats, my home and my garden.

I would love if you would leave a comment when you have visited my blog.

-----------

donderdag 1 december 2011

Projecten







De afgelopen maanden heb ik weinig geblogd, maar niet stil gezeten....

De muren in de woonkamer zijn opnieuw geverfd, van licht- en donkergrijs, naar mocca en wit. Lekkere opfrisbeurt dus ! Veel warmere kleuren. Ook zijn de ladenkast en de grote boekenkast van plaats verwisseld, heb ik zelf een witte pilaar gemaakt van MDF en in dezelfde kleur als de muur geschilderd (staat nu onze telefoon op, lekker veilig voor de katten). Er zijn nog een aantal dingen veranderd in de woonkamer en keuken, maar die laat ik nog wel zien...




Ook de tuin heeft er weer aan moeten geloven, heb het terras en de borders nog aangepast en alles is nu rustiger, beter qua beplanting en ook beter bij te houden.




Verder heb ik een oude hobby opgepakt: teddyberen maken. Ik ben momenteel met 2 beren bezig, laat de resultaten snel zien (als alles af is) !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails