Welkom op mijn blog !

Ik schrijf graag over dagelijkse dingen, maar ook over bloemen, servies, inrichting van mijn huis en tuin.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat als je mijn blog bezocht hebt.

-----------

Welcome to my blog !

I write about daily things, but also about flowers, cats, my home and my garden.

I would love if you would leave a comment when you have visited my blog.

-----------

zondag 28 oktober 2012

Paris - deel 1

 
Vorige week heb ik een week lang als hostess voor het bedrijf
waar ik voor werk op een beurs gestaan met een lieve collega.
Daags voor de beurs hadden we een paar uurtjes de tijd om Parijs te verkennen.
Het werd rennen en vliegen, helaas in de stromende regen dus veel met de metro,
maar we hebben toch een paar highlights kunnen doen...
waaronder De Eiffeltoren !

 
 
 


  
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails