Welkom op mijn blog !

Ik schrijf graag over dagelijkse dingen, maar ook over bloemen, servies, inrichting van mijn huis en tuin.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat als je mijn blog bezocht hebt.

-----------

Welcome to my blog !

I write about daily things, but also about flowers, cats, my home and my garden.

I would love if you would leave a comment when you have visited my blog.

-----------

dinsdag 30 oktober 2012

Paris - deel 2

 
Boulevard Haussmann - Galeria LaFayette
7.000 m2 aan winkels... kun je er iets bij voorstellen ?
Merken als Chanel, Gucci, Louis Vouitton, Prada en
noem maar op. Dure prijskaartjes, dat wel, maar dit geweldige
koepeldak maakt het rondlopen wel de moeite waard !
Net als de chocolade van Pierre Hermé. Die is zalig !
Veel te duur natuurlijk, maar soms moet je jezelf even verwennen...





 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails