Welkom op mijn blog !

Ik schrijf graag over dagelijkse dingen, maar ook over bloemen, servies, inrichting van mijn huis en tuin.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat als je mijn blog bezocht hebt.

-----------

Welcome to my blog !

I write about daily things, but also about flowers, cats, my home and my garden.

I would love if you would leave a comment when you have visited my blog.

-----------

zondag 13 januari 2013

Project "Mamma-deken"

Op de dag dat ik hoorde dat mijn moeder de diagnose darmkanker had gekregen,
ben ik begonnen met het haken van een deken voor haar.
Ik heb gekozen voor rustige maar toch vrolijke kleuren: hoofdkleur is wit, accentkleuren zijn lila, lichtblauw,
aqua en roze dat verloopt van licht naar donker in dezelfde draad. Heel leuk effect !
Nu is het heel lang geleden dat ik gehaakt had en bovendien is een deken een vrij groot project,
dus ik wist dat ik dat nooit ging redden om die deken af te hebben voor kerst als
je ook nog een 40-urige werkweek hebt.
Maar de deken groeit gestaag en ik heb nu al 70x70 cm klaar.
Op 26 januari is mijn moeder jarig, dat was mijn streefdatum om de deken dan af te hebben,
maar ik ben nu nog niet op de helft, dus ik weet niet of ik het wel ga redden.
Ik doe mijn best, en dat weet ze ook, dus ik weet dat als ik het niet af heb, ze me dat
niet kwalijk neemt. Maar toch wil ik alles op alles zetten om klaar te zijn op 26 janauri.
Nog 2 weken te gaan...
Duimen maar dat het lukt !

1 opmerking:

  1. Mooie kleurige deken, je moeder zal er zeker blij mee zijn. Ik zal duimen voor je dat het gaat lukken!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails