Welkom op mijn blog !

Ik schrijf graag over dagelijkse dingen, maar ook over bloemen, servies, inrichting van mijn huis en tuin.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat als je mijn blog bezocht hebt.

-----------

Welcome to my blog !

I write about daily things, but also about flowers, cats, my home and my garden.

I would love if you would leave a comment when you have visited my blog.

-----------

zondag 27 januari 2013

2 Projecten klaar !

Ik heb 2 projecten af kunnen ronden deze week !
 
 
Het eerste project, de "Mama-deken" is op het nippertje klaar.
1,15m2 is het uiteindelijk geworden.
Kwam net een beetje garen te kort om het naar 1,50m2 te haken,
maar het is een mooi formaat zo, dus ik ben er toch blij mee.
 

 
Ik ben zelf heel blij met de kleuren, ik hoop dat mijn moeder het ook mooi vind...
Ik zal het vanmiddag horen als ik naar haar toe ga voor haar verjaardag.
 
 
Voor iemand die al 25 jaar niet meer echt gehaakt heeft vind ik
mijn eerste deken echt niet slecht geworden.
 
~~~~~~~~~~~~~~
 
Het tweede project, de metamorfose van de kist.
Tja dat was nog een heel werkje, maar ook hiervan is het resultaat heel aardig
geworden en ben ik er heel blij mee.
Het is een witte kist geworden, met aan de binnenkant een blauw-wit ruitje.
Lekker fris en toch een leuke touch !
Ik heb allerlei leuke herinneringen erin gedaan en ik krijg vandaag van mijn
moeder nog een paar babysokjes etc van mij van vroeger.
 


De letters HOME komen bij Marskramer vandaan.
Vond ik een heel leuk detail !

 
Oude paspoorten, mijn eerste bril, in het doosje zit een verzilverd schoentje
dat ik op dit moment nergens heb staan in huis, dus ik kan het veilig hier
opbergen. Het is een echter herinneringen-doos geworden met veel
Aha-dingen erin.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails