Welkom op mijn blog !

Ik schrijf graag over dagelijkse dingen, maar ook over bloemen, servies, inrichting van mijn huis en tuin.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat als je mijn blog bezocht hebt.

-----------

Welcome to my blog !

I write about daily things, but also about flowers, cats, my home and my garden.

I would love if you would leave a comment when you have visited my blog.

-----------

woensdag 28 augustus 2013

Cadeautje voor collega

Ik heb net de laatste dingen afgewerkt voor een cadeautje voor een collega die gaat
trouwen... Ik heb haar een muis gemaakt.
Graag had ik de bruiloft meegemaakt, maar helaas kan ik niet gaan. De bruiloft is in een klein Pools stadje, 200km ten zuiden van Warschau. Maar ik verheug me nu al op de foto's en verhalen van de twee collega's die wel (kunnen) gaan. Ook ben ik benieuwd of mijn cadeautje in de smaak valt. Ik hoop het in ieder geval wel !

Het patroon en materialen heb ik online gekocht bij Berenatelier Tierlantijntje, de plek waar ik normaal gesproken al mijn materiaal bestel.

Piep de muis (24cm)
foto gemaakt in onze achtertuin

2 opmerkingen:

  1. Wat is je muis goed gelukt, hij kijkt ook zo lief.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Sas ! Het is de eerste muis die ik gemaakt heb. Ik heb wel al meerdere beren gemaakt. Was heel leuk om te doen. Ook omdat het een cadeautje voor een lieve collega is. Ik ga hem wel een beetje missen hoor ! ;-)

      Verwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails