Welkom op mijn blog !

Ik schrijf graag over dagelijkse dingen, maar ook over bloemen, servies, inrichting van mijn huis en tuin.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat als je mijn blog bezocht hebt.

-----------

Welcome to my blog !

I write about daily things, but also about flowers, cats, my home and my garden.

I would love if you would leave a comment when you have visited my blog.

-----------

vrijdag 30 augustus 2013

Piep on tour - Deel 2. De reis

Vanochtend is Piep begonnen aan zijn reis. Samen met Alex en zijn gezinnetje in het vliegtuig vanaf Eindhoven airport. Piep had zijn eigen boarding pass gekregen...


In Warschau mocht Piep mee uit eten bij de McDonalds, samen met zijn reisgenootjes.
Zelfs een slokje milkshake mocht hij proeven !


Wat zou er morgen allemaal gaan gebeuren, vraagt Piep zich af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails