Welkom op mijn blog !

Ik schrijf graag over dagelijkse dingen, maar ook over bloemen, servies, inrichting van mijn huis en tuin.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat als je mijn blog bezocht hebt.

-----------

Welcome to my blog !

I write about daily things, but also about flowers, cats, my home and my garden.

I would love if you would leave a comment when you have visited my blog.

-----------

maandag 10 mei 2010

Even gauw...


...een VOOR- en NA foto van de tuin na alle hulp van mijn lieve tuinruimers ;-)


VOOR de hulp van de lieve tuinruimers NA de hulp....

Ik heb waarschijnlijk ook al passende klinkers gevonden die ik gratis op kan halen (via MP, en mooi bij ons in de buurt !) waarmee ik de stoep verder kan afmaken. Dan kan ik de borderrand ook verder afmaken en de laatste planten op hun plek gaan zetten.

Er moet nog wel een bergje aarde weg gegraven worden, die rare rieten matten tegen de schutting moeten nog weg, maar ik heb het einde van de klus nu wel in zicht !

1 opmerking:

  1. Dat ziet er al mooi uit hoor!!!
    wat heerlijk hé al alles zo mooi aan kant is!!
    En nu maar groeien en bloeien!!
    Ik wens je weken lang genieten
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails