Welkom op mijn blog !

Ik schrijf graag over dagelijkse dingen, maar ook over bloemen, servies, inrichting van mijn huis en tuin.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat als je mijn blog bezocht hebt.

-----------

Welcome to my blog !

I write about daily things, but also about flowers, cats, my home and my garden.

I would love if you would leave a comment when you have visited my blog.

-----------

maandag 31 mei 2010

Nieuwe aanwinsten

Ik heb de afgelopen dagen een paar hele leuke nieuwe aanwinsten gevonden.... via de rommelmarkt, een leuk woonwinkeltje, het tuincentrum en een bouwmarkt.

Dit mooie kistje vond ik in een rommelmarktje. Ik twijfel nog of ik het wit moet verven en er dan een tekst op moet zetten of dat ik het zo vergrijsd moet laten...
Ik had het gezien en op het oog dacht ik dat het groot genoeg zou zijn voor mijn breinaalden, maar eenmaal thuis was het kistje toch een paar centimeters te klein. Jammer ! Maar ik vind er vast wel een leuke, andere bestemming voor.

De houder met het bolletje touw en schaartje komt uit een woonwinkeltje in ons dorp, "Stijldecoraties" heet het winkeltje. De eigenaar wist dat ik al lang op zoek naar zoiets was en toen hij het tegenkwam bij de groothandel dacht hij meteen aan mij. Lief hè ?

Het leuke zinken dienblaadje met glazen komt bij het tuincentrum vandaan. Leuk om mee te decoreren in de tuin zometeen. Paar losse bloemen en blaadjes erin en dan heb je weer een leuk stilleven !

De tuinbank stond heel hoog op mijn wensenlijstje. Ik had nog verjaardagsgeld over, dus ik ben op mijn gemak op zoek gegaan. Toevallig was deze bank in de aanbieding, dus dat is altijd mooi meegenomen ;-) Ik had graag een witte bank, maar deze zal in de loop der tijd heus wel een keer gewit worden, daar ben ik van overtuigd.
Voorlopig komt de bank bij het raam te staan totdat de plek waar hij definitief hoort helemaal klaar is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails