Welkom op mijn blog !

Ik schrijf graag over dagelijkse dingen, maar ook over bloemen, servies, inrichting van mijn huis en tuin.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat als je mijn blog bezocht hebt.

-----------

Welcome to my blog !

I write about daily things, but also about flowers, cats, my home and my garden.

I would love if you would leave a comment when you have visited my blog.

-----------

donderdag 27 mei 2010

Tuinvirus

Ik heb de afgelopen tijd wel vaker een post gemaakt over de tuin, maar ik beloof het, dit is voorlopig de laatste !
Ik heb eindelijk de nieuwe bestrating HELEMAAL af en ook de aangepaste border is opnieuw aangeplant. De meeste nieuwe planten doen het goed en groeien gestaag. Ik ben heel erg benieuwd hoe alles eruit zal zien als het allemaal in de bloei staat straks !

Zelfs in de pioenroos komt voor het eerst een klein knopje. Zou het dan toch lukken om een bloem erin te krijgen ? Het is nog maar een jonge struik...


Ik moet nu alleen nog de voegen van de bestaande bestrating schoonmaken, zodat het 1 geheel wordt (je ziet nu precies waar ik de nieuwe bestrating gelegd heb omdat daar nog niks tussen groeit) en ook het tuinhuisje is nodig aan een verfbeurtje toe...
Binnenkort heb ik een week vrij, dan zal ik me er eens aan wagen ;-)
Ook de schutting heeft een opknapbeurtje verdient. De vorige bewoners hebben voor een groene beits gekozen, maar dit past niet zo goed bij de rest van de tuin. Ik zal hier eens over gaan brainstormen...



1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails