Welkom op mijn blog !

Ik schrijf graag over dagelijkse dingen, maar ook over bloemen, servies, inrichting van mijn huis en tuin.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat als je mijn blog bezocht hebt.

-----------

Welcome to my blog !

I write about daily things, but also about flowers, cats, my home and my garden.

I would love if you would leave a comment when you have visited my blog.

-----------

donderdag 8 juli 2010

it has been a while...

Sorry dat ik al een tijd niet meer geblogd heb, er is in de tussentijd zoveel gebeurd !
Ik kreeg 3 weken geleden te horen dat de fabriek waar ik op kantoor werk in augustus gesloten gaat worden. Het hoofdconcern vond het nodig om de productie van Bacon te verplaatsen naar 2 andere fabrieken en om 36 medewerkers te "herplaatsen" zoals ze dat zo mooi noemen.
Een spannende tijd brak aan, vol onzekerheden voor iedereen.
Waar moet je naartoe ? Hoeveel km's moet je dan meer gaan rijden naar je werk ? Behoud je nog hetzelfde salaris of moet je in gaan leveren ?
Allemaal vragen die nog niet beantwoordt zijn...
Ik heb wel al een plaatsingsgesprek gehad, maar de voorwaarden zijn niet zeer gunstig en ik moet nu heel goed gaan nadenken wat ik moet doen.

Het voelt nu in mijn hoofd net zo als een voorjaarschoonmaak... alles is nog stoffig, maar de vooruitzichten zijn helder, schoon en fris.
Ik ben nogal nuchter ingesteld, mijn motto is altijd geweest "ik wil werken, dus ik vind werk" en dat motto heeft me nog nooit in de steek gelaten. Ik ben er de persoon niet naar om thuis op de bank te gaan zitten mokken, ik wil aanpakken. En daarom denk ik ook dat alles goed komt.



Sorry that I haven't been blogging lately, there has been happening so much ! 3 weeks ago the news came that our plant, where I work in the office, will be closed in August. All of the 36 employees will be given another job in another plant (the concern has many plants around our country).
It is a nerverecking time, waiting for news and so many questions cross you mind...
I have had an offer to send me to another plant, but the conditions are not that good, and I need to take some time to overthink this.
It's like spring-cleaning: at first everything is dusty and after a while, your mind becomes clean and crisp and you can see everything clearly !

I have always been a strongminded person and my slogan in life has always been "I want to work, so I will find work" and that motto has never failed yet. I am not the kind of person to stay at home, sit on the couch and sobb about things. I want to DO things. So that is why I feel things will work out just fine !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails