Welkom op mijn blog !

Ik schrijf graag over dagelijkse dingen, maar ook over bloemen, servies, inrichting van mijn huis en tuin.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat als je mijn blog bezocht hebt.

-----------

Welcome to my blog !

I write about daily things, but also about flowers, cats, my home and my garden.

I would love if you would leave a comment when you have visited my blog.

-----------

donderdag 15 juli 2010

Meet Peaches from Little Handfuls Mini Bears

Vandaag heb ik virtueel kennis gemaakt met Liza, van het blog "Little Handfuls Mini Bears".
Zij maakt miniberen met vilt. Hoe de techniek precies is, dat weet ik ook niet, ik heb het zelf nog nooit gedaan. Maar als grote liefhebber van teddyberen, kon ik gewoon alleen maar met kwijl in mijn mond kijken naar haar creaties.
Neem een kijkje en als je wilt, doe dan mee met haar give-away.
De bovenstaande beer, genaamd Peaches is de prijs als je wint.
Hoe geweldig zou het zijn als Peaches naast Sweety in mijn kast kwam spelen ?
Today I (virtually) met Liza, from "Little Handfuls Mini Bears".
She make needle felted minibears. How the technique is, I don't know, I haven't done it myself. But as a great bearlover, I could only look at her bears with drule in my mouth.
Take a peek at her blog and if you like, then just enter her give-away.
The bear above, called Peaches, is the price if you win.
How wonderfull would it be if Peaches could come to my house and play with Sweety ?
Dit is een vilten replica van mijn poes "Sweet Home Alabama" gemaakt door Ellen Menses van Kattingen. Het is een broche die ik op kan spelden, maar ik vind het zonde om die te dragen en daarom heeft Sweety een speciaal plekje in mijn kast gekregen waar ik haar (veilig voor mijn katten) kan bewonderen !
This is a needle felted replica of my cat "Sweet Home Alabama" made by Ellen Menses from Kattingen. It is a broche that I can pin on, but I think it is a pitty to do that and that is why Sweety has a special place in my cupboard were I can admire her (and where she is safe for my cats) !

1 opmerking:

  1. Hi Angelique! So lovely to 'meet' you! Your blog is lovely! I am always in awe of those who put so much of themselves into their blog, mine is mostly just showing what I have made this week. :o)
    Thanks heaps for putting my giveaway on your blog, I hope to gain some lovely new followers and perhaps even some more orders!
    Needle felting is such a fun and relaxing craft! I have stuck with it for 6 years now and never felt like I have had enough which is amazing for me as until now I had jumped from one craft until another.
    Peaches will be very lucky to go to someone on my blog as they have all been lovely folks so far! Thanks again, Liza

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails