Welkom op mijn blog !

Ik schrijf graag over dagelijkse dingen, maar ook over bloemen, servies, inrichting van mijn huis en tuin.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat als je mijn blog bezocht hebt.

-----------

Welcome to my blog !

I write about daily things, but also about flowers, cats, my home and my garden.

I would love if you would leave a comment when you have visited my blog.

-----------

donderdag 15 juli 2010

Once in a Blue Moon Blog Give Away !

Via de blog van Bearbits vond ik deze pagina en de fantastische beren, gemaakt door Kelly.
Ze heeft een give-away waarbij ze een fantastische beer weggeeft aan een gelukkige winnaar.


Echt een absoluut geweldig exemplaar, in het BLAUW.

Daarom heet de give-away ook "Once in a Blue Moon Blog Give Away"

Neem snel een kijkje, laat een comment achter, en duimen maar !



Through the blog from Bearbits, I found this blog and the fantastic bears, made by Kelly.

She has a give-away, where she looks for a new home for this gourgious bear.

Really an absolute wonderfull bear, in BLUE.

That is why the give-away is called "Once in a Blue Moon Blog Give Away".

Take a quick look, leave a comment and keep your fingers crossed !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails