Welkom op mijn blog !

Ik schrijf graag over dagelijkse dingen, maar ook over bloemen, servies, inrichting van mijn huis en tuin.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat als je mijn blog bezocht hebt.

-----------

Welcome to my blog !

I write about daily things, but also about flowers, cats, my home and my garden.

I would love if you would leave a comment when you have visited my blog.

-----------

zondag 31 januari 2010

Boerenappeltaart


Gistermiddag kregen we ineens allebei zin in verse, zelfgemaakte appeltaart.
Dus, samen naar het dorp gewandeld, lekkere appels uitgezocht bij de groentenboer en de andere benodigheden gekocht. Terug naar huis, al helemaal verheugend op een lekker stukje taart.
S'avonds is J. naar het voetballen gegaan (NEC-Sparta) en toen had ik alle tijd om rustig een appeltaartje te bakken. Hij stond nog af te koelen toen J. terugkwam. Het hele huis rook ernaar. HEERLIJK ! Vanmiddag heb ik een heerlijk stukje gegeten. Buiten was weer alles wit gesneeuwd en binnen zaten wij samen aan de zelfgemaakte appeltaart. Lekkerder kan toch niet ???

De kopjes op de achtergrond zijn trouwens van "At home with Marieke".
Ze zijn verkrijgbaar in 2 soorten ruitjes en bloemen, in blauw-wit en rood-wit.
Ik heb een paar kopjes, kommetjes en het taartplateautje in blauw-wit.
Kijk maar eens op de pagina: http://www.marieke.mimex.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails