Welkom op mijn blog !

Ik schrijf graag over dagelijkse dingen, maar ook over bloemen, servies, inrichting van mijn huis en tuin.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat als je mijn blog bezocht hebt.

-----------

Welcome to my blog !

I write about daily things, but also about flowers, cats, my home and my garden.

I would love if you would leave a comment when you have visited my blog.

-----------

zondag 31 januari 2010

Klein lichtje in de duisternis...

Na een oproepje van Jeanette heb ik ook een klein kaarsje geplaatst voor iedereen die op dit moment een klein lichtje in de duisternis nodig heeft. We kennen elkaar weliswaar niet persoonlijk, maar toch vind ik dat we op deze manier ons medeleven kunnen tonen !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails