Welkom op mijn blog !

Ik schrijf graag over dagelijkse dingen, maar ook over bloemen, servies, inrichting van mijn huis en tuin.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat als je mijn blog bezocht hebt.

-----------

Welcome to my blog !

I write about daily things, but also about flowers, cats, my home and my garden.

I would love if you would leave a comment when you have visited my blog.

-----------

vrijdag 29 januari 2010

Slaapkamergeluk deel 3 - bijna klaar...

Het werk aan onze slaapkamer schiet goed op.
Ik heb nu 3 van de 4 wanden klaar (helemaal geschilderd) en ook de inbouwkast is bijna af.
Ik moet het kozijn van de inbouwkast nog wit maken en de tussenschotjes zagen en plaatsen, maar de planken zijn geplaatst, de binnenwandjes zijn geverfd en ik vind het echt mooi worden !

Ik ben al druk bezig om een deur te vinden.
De vorige bewoners hebben die er uit gesloopt en omdat het een afwijkende, oude maat is (53 cm breed, 201.5 cm hoog), wordt het moeilijk er iets voor te vinden. Maar ik doe mijn best ! De lokale bouwmarkt in ons dorp had niks in deze maat, dus ik zoek verder. En als ik niks vind, dan maak ik zelf iets, dat heb ik me al voorgenomen.
Zelfs mijn ouders zoeken inmiddels als mee naar een deur(tje). In Limburg is toch soms meer te vinden dan bij ons in de buurt.

En ik moet nog iets vinden voor in de lijst... die was eerst blauw (goh, blauwe slaapkamer, dus ook blauwe lijst, hoe origineel vraag ik me nu verwonderd af ?!) maar is nu mooi wit geworden.

Ik heb gisteren ook een hele mooie kledingkast op MP gevonden.
Hij is niet echt megagroot, maar prima van formaat voor mijn kleren.
J.'s kleren komen immers in de inbouwkast, dus heb ik een plekje voor mijn rotzooi nodig hihi
Ik ga de kast morgen ophalen (als het weer meezit en J. tijd heeft). De kast is nu grenen, maar wordt straks wit. De binnenkant krijgt denk ik eenzelfde kleurtje als de vitrinekast die ik vorig jaar geschilderd heb (kiezelkleur). Of ik maak de binnenkant ook wit. Dat weet ik nog niet precies, maar dat zie ik vast wel als ik bezig ben.
Voor en na foto's volgen snel !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails