Welkom op mijn blog !

Ik schrijf graag over dagelijkse dingen, maar ook over bloemen, servies, inrichting van mijn huis en tuin.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat als je mijn blog bezocht hebt.

-----------

Welcome to my blog !

I write about daily things, but also about flowers, cats, my home and my garden.

I would love if you would leave a comment when you have visited my blog.

-----------

vrijdag 22 januari 2010

Slaapkamergeluk ?

Ik heb me na nieuwjaar op een nieuw project gestort... onze slaapkamer !
Door de verbouwing van de badkamer is 1 muur beschadigd en dat is nou net de muur waar ik altijd tegenaan kijk als ik in bed lig. Lelijk dus !
Er liep een afvoer vanuit de badkamer dwars door de muur naar onze slaapkamer en ook het electra hadden de vorige bewoners aangelegd via onze slaapkamer...apart verhaal, die lui dachten echt gouden handjes te hebben, maar dat was waarschijnlijk na 5 bakken bier, dus je kunt je voorstellen hoe ons huis eruit zag toen we het kochten ! Jammer genoeg hebben we een aantal dingen niet kunnen zien (zoals die puinhoop met die muur) want ze hadden er heel tactisch een klerenkast voor staan toen we zijn gaan bezichtigen...
Maar goed, wij maken er nu iets moois van ! Kost alleen tijd en geld.

Onze slaapkamer is nu blauw. De muren zijn in 2 verschillende tinten geschilderd. Achter het hoofdeinde een donkerdere tint en de andere muren zijn dus lichter. Ik was dat blauw nu wel een heel klein beetje spuugzat, dus dat wordt nu anders.

De foto hieronder laat een beetje een indruk zien van hoe het was.
Het behang voor de "projectmuur" heb ik al uitgekozen. De 3 andere wanden verf ik. Ook de kozijnen van de 2 deuren en het raam krijgen een lik verf. Een andere lamp en andere kast en ook een paar nieuwe nachtkastjes moeten nog gehaald worden. Maar niet alles kan tegelijk !


Dit is zoals de slaapkamer "voor" de metamorfose eruit zag.

De Quilt op bed heb ik zelf gemaakt (met een beetje hulp van mijn moeder) en ik ben er reuze trots op dat het gelukt is. Weliswaar een hele simpele, maar als je begint moet je niet meteen iets heel moeilijks willen doen ;-)

1 opmerking:

  1. Ja dat zijn zo van die dingen. Verborgen gebreken!! Vaak kom je er pas veel later achter en dan kun je ook geen schade meer verhalen!!

    Zoiets hadden wij ook!!

    Maar alla, het word nu veel mooier!! En......het is leuk om te doen.

    Wij hebben zon...joepie!!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails