Welkom op mijn blog !

Ik schrijf graag over dagelijkse dingen, maar ook over bloemen, servies, inrichting van mijn huis en tuin.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat als je mijn blog bezocht hebt.

-----------

Welcome to my blog !

I write about daily things, but also about flowers, cats, my home and my garden.

I would love if you would leave a comment when you have visited my blog.

-----------

zaterdag 6 maart 2010

Beetje pasen

Een klein beetje pasen is al in huis...
Ik heb een aantal kwarteleitjes gekocht en op een paar plekken in de woonkamer gebruikt.

Hier is een hele simpele decoratie: een krans, een vogelnestje, een beetje gedroogd mos en takjes en een aantal kwarteleitjes. Daar overheen een stolp. Heel simpel en mooi.
Als ik er geen stolpje overheen zou zetten, dan lagen de kwarteleitjes binnen de kortste keren door de hele woonkamer verspreid dankzij onze katten ;-)

Op deze foto zie je in de spiegel precies de leren stoel bij het raam staan.
Beauty, onze zwart-witte pers ligt er heerlijk op te slapen...
(klik maar op de foto, dan kun je het beter zien).
Vanochtend heb ik de ramen binnen en buiten gewassen en dan heb ik ook altijd weer van die vlijtige helpers (op 4 pootjes) hahahaha !

2 opmerkingen:

  1. Hoi Angelique,

    Is toch fijn....als je hulp krijgt!!!

    Volgens mij hebben we bijna dezelfde stoel,alleen hebben wij geen bolletjes als poten.

    Fijne zondag, groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha Angeligue
    leuke site hoor en mooie stoel hoor!
    ik kom vaker bij je langs hoor en hem me als volger bij je gemeld.
    groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails