Welkom op mijn blog !

Ik schrijf graag over dagelijkse dingen, maar ook over bloemen, servies, inrichting van mijn huis en tuin.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat als je mijn blog bezocht hebt.

-----------

Welcome to my blog !

I write about daily things, but also about flowers, cats, my home and my garden.

I would love if you would leave a comment when you have visited my blog.

-----------

vrijdag 5 maart 2010

Leesplezier

Een tijdje terug vond ik op het blog van Songbird een interessante link naar een firma in Groot-Brittanië waar je boeken kunt bestellen zonder dat je verzendkosten hoeft te betalen.
De lijst met boeken is oneindig en je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben het wel. Een wereld ging open ! Veel mooiere boeken dan bij de Nederlandse boekenwinkels zoals bijv. Bol.com of Bruna.
Het heet The Book Depository. Klik op de naam en je wordt doorgestuurd naar hun pagina !

Ik heb de volgende boeken besteld (zijn wel allemaal in het Engels, maar dat maakt voor mij niet zoveel uit !)


Het enige nadeel van zulke mooie (en goedkope) boeken is dat je nogal hebberig wordt en nog meer wilt bestellen. De boeken van Tilda zijn stukken goedkoper (maar Euro 10,- per stuk) dan als je ze online in NL besteld, dus wellicht de moeite waard om eens te gaan snuffelen ???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails