Welkom op mijn blog !

Ik schrijf graag over dagelijkse dingen, maar ook over bloemen, servies, inrichting van mijn huis en tuin.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat als je mijn blog bezocht hebt.

-----------

Welcome to my blog !

I write about daily things, but also about flowers, cats, my home and my garden.

I would love if you would leave a comment when you have visited my blog.

-----------

woensdag 17 maart 2010

Puddingvorm

Maar dan net even anders !



Deze mooie oude puddingvorm in de vorm van een vis (net zo eentje als mijn moeder heeft) ben ik op een rommelmarkt tegengekomen. Wat doe je met zo'n oude puddingvorm ?
Tja, je kunt er vanalles mee doen. Natuurlijk pudding in maken ! Je kunt hem ook gebruiken als opbergbakje, mooi uitstallen in een kast of in de keuken...
OF je kunt er plantjes in zetten voor een vrolijk paassfeertje !
En dat laatste heb ik dus gedaan ;-))
Eerst wilde ik er gele in zetten, maar deze witte met een geel hartje zijn veeeeel leuker.
Zo komt dus iedere keer weer een beetje meer paassfeer in ons huis !


Van de markt kwamen afgelopen zaterdag deze takken gipskruid en zuidenwindlelie. Samen gecombineerd in 2 vaasjes in dit vergrijsde mandje geven een beetje de sfeer van Jeanne D'Arc Living. Verder heb ik nog een bosje witte rozen gecombineerd met wat gipskruid. Staat ook heel erg romantisch !

Ik had nog een paar resttakjes gipskruid over en die staan nu in een schattig wit melkkannetje (met onderschoteltje) in onze boekenkast.

1 opmerking:

  1. Hallo,

    Wat ziet er weer leuk en gezellig uit.
    Even iets anders in huis geeft gewoon een fijn gevoel.

    groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails