Welkom op mijn blog !

Ik schrijf graag over dagelijkse dingen, maar ook over bloemen, servies, inrichting van mijn huis en tuin.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat als je mijn blog bezocht hebt.

-----------

Welcome to my blog !

I write about daily things, but also about flowers, cats, my home and my garden.

I would love if you would leave a comment when you have visited my blog.

-----------

donderdag 11 maart 2010

Witte Hortensia

EINDELIJK !
Het voorjaar is nu eindelijk echt bij mij in huis gekomen...
Mijn eerste witte hortensia van dit jaar staat te pronken op mijn witte vitrinekast in een mooie rieten mand.
Ik ben helemaal gek van hortensia's en heb er ook verschillende in de tuin.
Deze zag ik gisteren toevallig bij een tuincentrum in ons dorp in de aanbieding staan.
Samen met een collega was ik eigenlijk (voor haar, voor in een bloemstuk) op zoek naar een struisvogelei, maar allebei de tuincentra in ons dorp (jaja, wij hebben 2 tuincentra in ons dorp!) moesten ons nee verkopen.
Mijn collega gaat nu verder zoeken. Maar ik ging als een gelukkig mens het tuincentrum uit met een hortensia, dik ingepakt tegen de kou ;-)

Over een paar weken als het weer beter is, dan hoop ik deze mooie mand buiten te kunnen zetten. Maar voorlopig heb ik er binnen plezier van (en onze katten niet, want dat is 1 van de weinig plekken waar ze er niet bij kunnen hahaha).

2 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Ik kijk weer even binnen.
    De Hortensia is prachtig en doet gelijk weer voorjaarsachtig(wat een woord)aa.
    Mijn oma kreeg van mijn opa altijd een paarse hortensia na de schoonmaak,lief he.
    Ik heb er nu 1 gekregen en staat in het voorraam met een oude dokterstas ernaast.
    Ziet er gelijk leuk uit.

    Misschien heb ik het over het hoofd gezien maar kon geen mailadres ontdekken,anders had ik even daarop gereageerd.

    groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hilda,

    Nee, ik bedoelde dat ik jou niet kan bereiken met een reactie, daarom deed ik het maar via deze weg ;-)

    Heb jij zo'n mooie oude dokterstas ???? Helemaal geweldig vind ik die ! Heb ik altijd al eens willen hebben... maar wie weet, misschien loop ik daar nog eens tegen aan ;-)

    Groetjes,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails